Webinar wachtrijmanagement en click & collect oplossingen
Op 9 februari en 11 februari zullen onze productspecialisten live streaming demo’s geven van onze click & collect \ curbside pick up oplossing en de oplossingen voor het stroomlijnen van bezoek aan de winkel/pickup locatie/magazijn, etc.
Click & collect\curbside pick up
Met deze oplossing kan de klant aangeven dat hij/zij buiten staat en een bestelling wil afhalen. Door een QR code te scannen wordt er een site geopend waarop de klant kan aangeven dat hij/zij een pakket wenst op te halen en door het invoeren van een bestelnummer weet de retailer welk pakket.
Een andere mogelijkheid is dat de klant via een zuil met touchscreen aangeeft dat hij/zij een pakketje wil ophalen. Na het invoeren van bestelnummer wordt er een ticket geprint en kan de gebruiker via een scherm volgen wanneer het pakketje bij het afgiftepunt kan worden opgehaald.
Uiteraard kunnen QR en de ticketprinter zuil worden gecombineerd.
De QR gebruiker kan zowel op zijn/haar mobiel volgen wanneer hij/zij aan de beurt is of via een display opgesteld achter de etalage. De persoon die een papieren ticket heeft kan via het scherm volgen wanneer hij/zij aan de beurt is. De QR oplossing is uiteraard ook mogelijk indien de klant in de auto moet blijven zitten. Door naast het ordernummer ook de parkeerplek op te geven weet de retailer naar welke auto het kan worden gebracht.
Bezoekers toegang teller beheersysteem
Om te zorgen dat een gepast aantal personen uw winkel, pick up point of bedrijf betreden, heeft Prestop een zeer eenvoudig te implementeren en beheren oplossing.
Veel winkels en bedrijven gebruiken de aanwezige beveiligers om het aantal personen in het gebouw te reguleren. Onze kosteneffectieve geautomatiseerde oplossing ontzorgt het eigen personeel.
Ons systeem telt automatisch inkomende en uitgaande personen en geeft via displays aan wanneer de maximale capaciteit is bereikt en de bezoeker even moet wachten.
Wachtrijmanagement
Dit systeem is ontworpen om de wachtrijen buiten een winkel te beheren, virtueel en zonder fysiek contact. Met onze oplossing willen we bijdragen aan een veilige en eerlijke wijze van toegang verschaffen zonder dat er een rij ontstaat. Het maakt niet uit of klanten te voet, met de fiets of auto komen en of ze wel of geen smartphone hebben. Iedereen kan tijdens deze pandemie zijn virtuele kaartje meenemen en veilig in hun eigen ruimte en zelfs in de auto op zijn of haar beurt wachten.
Met deze oplossing kan de klant aangeven of de klant de winkel wil bezoeken, een pakket wil afhalen of retour wil brengen of naar de reparatie balie wil. Door een QR code te scannen wordt er een site geopend waarop de klant kan aangeven wat doel is van bezoek.
Een andere mogelijkheid is dat de klant dit doey via een zuil met touchscreen . Na het invoeren van de keuze wordt er een ticket geprint en kan de gebruiker via een scherm volgen wanneer hij/zij de winkel mag betreden.
Uiteraard kan QR en de ticketprinter zuil worden gecombineerd.
De QR gebruiker kan zowel op zijn/haar mobiel volgen wanneer aan de beurt of via een display opgesteld achter de etalage. De persoon die een papieren ticket heer kan via het scherm volgen wanneer hij zij aan de beurt is.
Live streaming demo’s
Vanuit ons Interactive Experience centre kunnen we al deze toepassingen live demonstreren. Op dinsdag 9 februari om 09.15 en donderdag 11 februari 16.15 geven we publiek toegankelijke demo’s. Opgeven kan vandaag via deze link.