Wachtrij probleem Slagerij van der Zalm opgelost met wachtrijoplossing Prestop. Nadat door ons een streaming demo gegeven was van het wachtrij management systeem besloot Jeroen van der Zalm om direct te investeren in deze oplossing om te zorgen dat er geen wachtrij vorming is voor zijn zaak is.
Bezoekers worden nu toegelaten nadat het nummer wat zij hebben wordt getoond op twee schermen of op zijn/haar gsm.
Bezoekers hebben nu de mogelijk om via het scannen van een QR code een volgnummer te krijgen of door één ticket met nummer uit te laten printen via de ticketzuil. Personeel achter de balie kan zien hoeveel personen wachten en kunnen zelfstandig het volgend nummer oproepen.
Klanten die een online bestelling hebben gedaan en deze willen ophalen kunnen kiezen uit de tweede menukeuze, afhalen bestelling. De medewerkers van deze slagerij zien niet alleen dat er een afhaler is maar ook het bestelnummer zodat ze de bestelling al klaar kunnen zetten voordat de klant binnen wordt geroepen.
In een analytics tool wordt precies bijgehouden wat de piekmomenten zijn, de gemiddelde wachttijd, het aantal klanten, etc. Op basis hiervan kan Jeroen beter zijn personeel inplannen!
Doordat dit een online applicatie is kan Jeroen zelf instellingen, achtergronden schermen, etc. wijzigen.
Direct na installatie werd de oplossing al toegepast, zowel het QR scannen als het de ticketprinter, en verspreiden de bezoekers zich voor de winkel ipv in de rij te blijven wachten.
Meer info over deze oplossing tref je aan onder deze link. Uiteraard kunt ook u een online demonstratie aanvragen of ons bezoeken.